یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ل

حوزه / امام جمعه ابوزید آباد تصریح کرد: واقعه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی ترین انسان های وابسته به آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث نشانه ای روشن از خباثت مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوال اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر به شهادت مظلومانه و غریبانه دهها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دلها اشاره کرد و افزود: این حادثه در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دلهای امت اسلام و مردم انقلابی ایران را در سوگ و ماتم نشاند.

امام جمعه ابوزید آباد تصریح کرد : واقعه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی ترین انسان های وابسته به آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث نشانه ای روشن از خباثت مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوال اسرائیل است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه واقعه تروریستی کرمان مشخص کرد دشمنان علاوه بر آنکه از شهید سلیمانی هراس دارند حتی از زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هر جای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند نیز هراس دارند ، یاد آورشد : این حمله تروریستی مشخص کرد دشمنان انقلاب اسلامی در صدد انتقام گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن پای ارزشهای اسلامی و انقلابی ایستاده اند و در دامان خود پرچمداران مقاومت را پرورش داده اند.

امام جمعه بخش کویرات ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع و تسلیت این ضایعه و مصیبت به محضر ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی گفت : در سالگرد شهادت فرزند بلافصل آقا امام محمد باقر علیه السلام که معروف هست به سلطان علی که در مشهد اردهال مدفون است.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد آورشد: اعتقاد ما و همه پیروان امامت و ولایت این است که در فتنه ۸۸ اتفاقات تلخ و شیرینی افتاد که از چند جهت در تاریخ سیاسی ایران حائز اهمیت بود و حتی در جهان ماندگار شد در مرحله اول ملت ایران با حضور میلیونی خود در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ نمونه کم نظیری از مردم سالاری دینی را که مد نظر مقام معظم رهبری بود به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه بخش کویرات با بابیان اینکه ملت ایران با حضور چند میلیونی خود در ۹ دی ماه ۸۸ به آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری لبیک گفتند ، گرچه هر ساله ایران اسلامی شاهد برپایی چندین راهپیمایی پرشکوه بوده است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه هر آنچه که در نهم دی ماه ۸۸ اتفاق افتاد به گفته شاهدان عینی کم نظیر و بلکه بی‌نظیر بود،ابراز داشت: قطعاً این حضور میلیونی مردم در دفاع از نظام، انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری برای همگان خاصه خواص جامعه پیام‌هایی فراموش ناشدنی به همراه داشت.

امام جمعه بخش کویرات با بیان اینکه معاندان و دشمنان و بدخواهان بدانند عشق به اهل بیت و اسلام ناب محمدی در جان و خون این ملت نهادینه شده است و هر کس که بخواهد در برابر نظام انقلاب و ولایت و رهبری بایستند قطعاً محکوم به شکست است گفت: همانطور که حضرت امام ولایت فقیه را ادامه راه انبیا و امامان معصوم می‌دانستند و می‌فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد در روز نهم دی ماه ۸۸ هم همه آحاد مردم ایران آمدند و باصدای رسا فریاد برآوردند تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خون خود در راه ولایت و امامت ثابت قدم بوده و خواهیم ماند.

حجت الاسلام قاسمی ضمن قدردانی از برخورد قاطعانه قوه قضاییه با فتنه گران و مفسدان گفت : قطعاً اقدام قوه قضاییه با مفسدان فتنه‌گران تضمین کننده امنیت جامعه و موجب دلگرمی مردم ما می‌شود لذا مردم انقلابی و شهید داده ایران اسلامی انتظار دارند که به خواسته به حق آنها توجه شود.

امام جمعه ابوزید آباد تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه نماد عزت، عظمت، اقتدار و بصیرت امت اسلامی ایران و باطل السحر تمام تبلیغات مسموم و خائنانه دشمنان داخل و خارج می باشد.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت یاد و نام مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تصریح کرد: این عالم بزرگ به خاطر روشنگری‌هاشان به عمار زمان معروف شد و شهید سردار سلیمانی نیز به عنوان مالک اشتر زمان معرفی گردید.

امام جمعه بخش کویرات حمایت‌های قاطع از نظام انقلاب و ولایت و رهبری را از ویژگی‌های بارز علامه مصباح یزدی و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دلیل پایبندی این دو عزیز به نظام و رهبری اقدام به توطئه و تخریب علیه این دو شخصیت می کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha