جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نشست هم اندیشی پیرامون طراحی_مساجد

حوزه/ نشست هم اندیشی پیرامون طراحی مساجد در نهضت ملی مسکن استان قم در ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه با همکاری قرارگاه مردمی مسکن برگزار گردید. 

به گزارش خبرگزاری حوزه, نشست هم اندیشی پیرامون طراحی مساجد در نهضت ملی مسکن استان قم در ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه با همکاری قرارگاه مردمی مسکن برگزار گردید.

این نشست در مدرسه علمیه معصومیه با حضور رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، اعضای ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی و قرارگاه مردمی مسکن برگزار شد.

اهمیت مسائل بهره برداری و تاثیر آن بر آینده شهرک و محلات طرح نهضت ملی در برخی نقاط کشور و به ویژه شهر قم مورد تاکید و تصریح گردید. متاسفانه تاکنون نظام بهره برداری مورد توجه جدی مسئولان امر قرار نگرفته و ابعاد آن به طور کامل مشخص نیست که این باعث مشکلاتی در آینده خواهد شد.

در ادامه جلسه به موضوعاتی چون بررسی زمین های اختصاص یافته به مساجد(به عنوان قلب محلات) در سایت های نهضت ملی مسکن قم و چالش های موجود، ابعاد مختلف طراحی و ساخت مساجد و نحوه تعامل دستگاه ها جهت ساخت بهتر و سریع تر مساجد پرداخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha