چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1133746
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
چراغی

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت لرستان گفت: بنیاد مهدویت بنیادی مردمی است و برنامه های این بنیاد با محوریت مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری، ‏هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی لرستان با حضور اعضای بنیاد در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بنیاد مهدویت بنیادی مردمی است که ‏پایه و اساس آن را مردم تشکیل می‌دهند، افزود: برنامه های این بنیاد با محوریت مردم اداره و برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی دانشجویی منتظر در سطح ‏دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان که اوایل سال آینده برگزار خواهد شد، بیان داشت: انتظار می رود تا با برنامه ریزی های مناسب و منسجم از همه ظرفیت های دینی در برگزاری این جشنواره استفاده شود.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت لرستان با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، برگزاری جشن های میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و سایر اعیاد شعبانیه، آذین بندی شهرها و مناطق مختلف استان، نشست های مهدویت و ظهور، برگزاری جشنواره شعر مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه شهدای مهدوی و ... را از برنامه های مهم بنیاد مهدویت لرستان در اعیاد شعبانیه برشمرد.‏

حجت الاسلام چراغی در پایان با تأکید بر اینکه اداره‌ کل تبلیغات ‏اسلامی و حوزه‌های علمیه لرستان باید برای اعزام مبلغ به مناطق مختلف لرستان برنامه ریزی های ویژه ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و انتظامی نیز می‌توانند در روز نیمه ‏شعبان برگزاری صبحگاه مهدوی و ‏پویش نذر قربانی را برنامه ریزی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha