جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه طارم گفت: صاحب کشور و انقلاب خود مردم هستند و حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی است، اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه بزرگترین خطر برای انقلاب ندیدن آرمان‌های مرتبط به آن است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدارشان با ائمه جمعه کشور در چند روز اخیر، ۹۹ مرتبه کلمه مردم را بیان کردند.

وی افزود: صاحب کشور و انقلاب خود مردم هستند و حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی است، اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: آنچه امروز کشور را از تعرضات دشمنان حفظ کرده و دشمنان را عصبانی و نگران نموده حضور پرشور مردم است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آنچه امروز شبکه‌های معاند را یکی پس از دیگری به تعطیلی کشانده، حضور مردم در میادین است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: در جنگ غزه اسرائیل شکست سنگینی خورده است و تلفات اسرائیل در این حملات بسیار بالاست و آماری از این تلفات اعلام نکرده است و این فروپاشی از درون و نابودی اسرائیل را قطعی کرده است.

وی گفت: اما بازیگران خارجی از جمله آمریکا خیلی سعی کردند تا فضای تنش‌ها را گرم نگه دارد اما اجازه داده نشد و کار آمریکا اختلاف و تفرقه انداختن در بین کشورها است اما کار به جایی نمی‌برد.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: اعتکاف یعنی تطهیر قلب‌ها و پله پله تا ملاقات خدا رفتن و کسی که برای رسیدن به شراب الهی معتکف شود گناهانش آمرزیده می‌شود.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: اعتکاف فرصتی ناب برای با خدا بودن و فرصتی ناب با خدا بودن و بریدن از مادیات و وصل شدن به ذات پروردگار متعال است.

وی تصریح کرد: حضرت زینب کبری(س) الگویی برای دوران سخت هستند، حرکت عظیم و انسانی این بانوی نمونه اسلام بر اساس تکلیف الهی بود.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: پیشاپیش گرامی می‌داریم آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت امام راحل به میهن اسلامی که در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ بود و دهه فجر فرصتی مناسب برای دستاوردهای انقلاب اسلامی و بهار تبیین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha