یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
عربستان

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین جنایت اعدام اسیر حاج عون حسن(ابو عبدالله) از اهالی منطقه العوامیه به دست رژیم آل سعود را محکوم و خواهان محاکمه عاملان این اعدام‌های ظالمانه شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در ادامه سلسله جنایات رژیم آل سعود علیه شهروندان مظلوم منطقه العوامیه یکی از اسرای در بند این رژیم به دست مزدوران آل سعود در زندان بدون محاکمه عادلانه و به اتهام تروریست به شهادت رسید.

در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین در محکومیت این جنایت بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)

با اندوه و غم فراوان از شهادت حاج عون حسن اباعبدالله، ساکن قطیف (شهرک العوامیه) که به ناحق با شمشیر جنایتکار سعودی در داخل زندان در روز سه شنبه برابر با ۱۸ رجب اعدام شده بود را دریافت کردیم.

این شهید به اتهام ساختگی تروریست که از سوی وزارت کشور رژیم جنایتکار آل سعود به مخالفان رژیم اطلاق می شود به شهادت رسید.

این ضایعه را به خانواده و دوستان شهید به ویژه و عموم مردم قطیف و شهر العوامیه تسلیت می گوییم و از خداوند منان خواستاریم که او را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و در باغ های وسیع بهشتش ساکن و به خانواده وی صبر و آرامش عطا کند.

ما همچنین خواستار توقف اعدام زندانیان عقیدتی مظلوم هستیم و خواستار فشار بر رژیم سعودی برای توقف اعدام های سیاسی علیه مردم منطقه شرقیه و همچنین برخی از زندانیان و بازداشت شدگان هستیم.

ما این اقدام جنایتکارانه را که توسط رژیم جنایتکار سعودی علیه هزاران زندانی، از جمله افراد زیر سن قانونی، بدون محاکمه عادلانه انجام شده که به ادعای آنها در پرونده های تروریستی دست داشتند را محکوم می کنیم .

ما همچنین مجدداً مطالبات خود را برای محاکمه عاملان این تخلفات که ناقض عهد و پیمان‌های بین‌المللی است تجدید می‌کنیم و از ملت خود در بحرین می‌خواهیم برای روح آن شهید سعید و شهدای غزه و تمام امت اسلامی اعلام عزای عمومی کنند.

ما همچنین بر آنچه از مکتب امام حسین (علیه السلام) پدر آزادگان آموختیم تاکید می‌کنیم که بهای آزادی خون دادن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha