دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1136874
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تصاویر/  آیین تکریم و معارفه مسئول مرکز اسلامی مهاباد

حوزه/ طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه مهاباد و مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی از زحمات حجت الاسلام باقری تجلیل و حاج ماموستا سنار تمر نژاد به عنوان مسئول مرکز اسلامی شهرستان مهاباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد آزاد موسوی، امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول مرکز اسلامی شهرستان مهاباد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس اسلامی مصداق بارز امانت است که باید به صورت کامل صرف خدمت به مردم در راستای جلب رضایت الهی شود.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: مهم ترین شاخصه ای که برای جایگاه مسئولیت در بین مردم به آن تاکید شده مقوله اهلیت و صلاحیت حاکم است.

وی اضافه کرد: مسئولیت امانتی است که طبق توصیه های الهی باید به اهل آن واگذار شده و موضوع اهلیت بر تمام موارد از جمله نژاد، مذهب، زبان، قوم ارجحیت دارد.


در ادامه این مراسم ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد نیز گفت: توجه مقام معظم رهبری به اهل سنت حتی در مقابل اهل تشییع نیز بیشتر بوده و تکریم جایگاه آنها را همواره مورد تاکید داشته اند.

حسن عباسی هم در این جلسه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجهی را در بخش های مختلف به همراه داشته است و علی رغم محدودیت و تحریم های استکبار جهانی جز ۱۵ کشور برتر دنیا هستیم.

فرماندار مهاباد با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما همواره پشتیبان نظام بوده و در بزنگاه ها مهم در صحنه حضور داشته و مطیع ولی امر مسلمین جهان هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم موجب عقب نشینی دشمنان خواهد شد، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه آینده ۲ رویداد مهم پیش رو ماست که با حضور دوباره مردم موجبات یاس و ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

در پایان این مراسم، ماموستا سنّار تَمَرنژاد به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکز اسلامی مهاباد معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام حسین باقری مسئول قبلی این دفتر قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha