دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
دوره

حوزه/ دوره آموزش سبک زندگی مهدوی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، به صورت کوتاه مدت و مجازی(آفلاین)، ویژه طلاب سطح ۲ و با تدریس اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم میرجعفری عنوان کرد: در راستای برنامه پنج ساله مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ذیل راهبرد "فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی"، معاونت فرهنگی تبلیغی، دوره سبک زندگی مهدوی را به صورت مجازی و آفلاین در سامانه سیما برگزار می کند.

رئیس اداره سبک زندگی خانواده معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: این دوره با هدف تربیت بانوان مهدی‌باور و مهدی‌یاور، ترویج سبک زندگی اسلامی از طریق تعمیق فرهنگ انتظار، ویژه طلاب سطح ۲ برگزار می شود.

وی افزود: از مزایای شرکت در این دوره آموزشی، دریافت گواهی معتبر از مرکز مدیریت حوزه خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و نیز زمینه‌سازی برای شرکت در دوره های تخصصی خانواده مهدوی در سال ۱۴۰۳ است.

میرجعفری بیان کرد: زمان ثبت نام دوره از ۲۲ بهمن تا ۲ اسفند ۱۴۰۲ است و ۶ اسفند (همزمان با میلاد پرنور حضرت مهدی (عج) نیز دوره شروع می‌شود.

شایان ذکر است، مدت زمان دوره سبک زندگی مهدوی از ۶ اسفند تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود و آزمون آن در روز های ۲۷ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ و در سه روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha