شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
فاضل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: خواهران طلبه مروجان سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: رجب و شعبان، نوع ادعیه و اذکارش با ماه رجب فرق می کند، همین صلوات شعبانیه ما را به تمرینی فرا می خواند که می توانیم از برکات ماه مبارک رمضان بهره مند شویم، چرا که ماه شعبان سراسر بهجت و سرور است.

وی بیان داشت: امروز اگر ما راحت صحیفه سجادیه را داریم، روزگاری که بر این صحیفه گذشت این طور نبود، برای مثال، قبل از انقلاب اسلامی رساله امام راحل به اسم برخی از مراجع منتشر می‌شد، چون شرایط زمان اجازه این انتشار را نمی‌داد و در خفقان بود، صحیفه سجادیه چیزی به این شکل بود، در آن زمان تحولات زیادی بود و با آن شرایط کتابی این چنین از امام معصوم(ع) به دست ما رسید.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور بر مراقبت از داشته های معنوی تاکید و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه باید بر صیانت، اشاعه و ترویج داشته های معنوی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، خواهران طلبه را مروجان سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای ترویج معارف دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه همت ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه باید با تبلیغ مستمر در راستای جذب حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش نموده و برکات شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha