یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
فاضل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات از مصادیق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، از همه مدیران و مسئولانی که در ساخت و احداث مدرسه علمیه خواهران شهرستان کوهدشت، مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از آموزه های دینی و انقلابی در جامعه هستند، اظهار داشت: خواهران مبلغ باید با تبلیغ خود در راستای تحکیم بنیان خانواده همت خود را بکار گیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: دعوت مردم به شرکت در انتخابات از مصادیق بارز جهاد تبیین است و همه باید برای برای جذب حداکثری مشارکت، همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: انتخابات از برکات انقلاب و وظیفه ای شرعی و حقوقی است و همه باید با مشارکت در انتخابات پایه های نظام را مستحکم و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب باید با همت جهادی در راستای دعوت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند، گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات از رسالت های مهم مبلغان است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان با اشاره به اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات همت خود را بکار گیریم، افزود: مبلغان باید با تمام توان برای حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha