جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حجت‌الاسلام حسنی

حوزه/ رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دشمن تمام سرمایه‌اش را با تمام توان گذاشته تا بتواند انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهد و مردم را از شرکت در انتخابات دل چرکین کرده و دور سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، امروز در نشست اساتید معارف اسلامی دانشگاه‌های استان که امروز ۲۶ بهمن برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به نقش اساتید در تبیین سیاست‌ها و رویکردهای انتخابات ۱۴۰۲ پرداخت.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات، گفت: دشمن تمام سرمایه‌اش را با تمام توان گذاشته تا بتواند انتخابات پیش رو را کم رنگ جلوه دهد و مردم را از شرکت در انتخابات دل چرکین کرده و دور سازد.

حجت‌الاسلام حسنی با بیان اینکه دشمنان از طریق رسانه‌های مختلف، ماهواره و اینترنت، پروژه‌های خود را با انتشار خبرهای دروغ و مباحث مغرضانه، واقعی نشان می‌دهند، افزود: دشمن با بزرگ جلوه دادن مشکلات کوچک کشور و ناامید کردن جوانان، دانشجویان و مردم کشورعزیز ایران اسلامی سعی دارد به اهداف پلید خود برسند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بر ضرورت برگزاری جلسات کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات توسط اساتید معارف اسلامی و مبلغین تأکید کرد و گفت: این جلسات می‌تواند به برطرف شدن شبهات دانشجویان در خصوص انتخابات کمک کند.

در ادامه این نشست، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: افزایش کمّی و کیفی حضور مردم به خصوص جوانان نشان از انتقال نسلی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و همین امر در محاسبات و تحلیل‌های دوست و دشمن تأثیر بسیار اساسی و حیاتی دارد.

وی افزود: جشن انقلاب نویدبخش خلق حماسه و جشن سیاسی دیگری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال است که برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در شعبات اخذ رأی حاضر می‌شوند.

قاسمیان از مردم استان اردبیل دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha