یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار طلبه جانباز با آیت الله کریمی جهرمی

طلبه جانباز حجت الاسلام محمد سجاد جهانگیری با آیت الله کریمی جهرمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با اعیاد شعبانیه آیت الله کریمی جهرمی با طلبه ی جانباز حجت الاسلام محمد سجاد جهانگیری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور خانواده این طلبه برگزار شد، آیت الله کریمی جهرمی با بیان آیه ی ذلِکَ بِأَنَّهُمْ لا یُصیبُهُمْ ظَمَأٌ وَ لا نَصَبٌ وَ لا مَخْمَصَةٌ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ ... إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ حادثه ی رخداده برای این روحانی را از مصادیق این آیه دانست و گفت: این قانون الهی است که هر گونه ناراحتی،‌ مصیبت و بلایی که برای انسان در راه خدا به انسان می رسد، خدای متعال در مقابل آن گرفتاری برایش اجر و ثواب و عمل صالح می نویسد و چون شما هنگامی که برای تحصیل علوم اهل بیت علیهم السلام در حال عزیمت به محل درس و بحث خود بودید و این حادثه برایتان رخ داد و این سختی را در راه خدا کشیدید قطعا بهترین اجر و ثواب هم برای شما خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم همچنین ضمن تقدیر از صبر و بردباری و همراهی همسر این طلبه جوان، اظهار کرد: اقتدای شما به حضرت زینب سلام الله علیها در ایام نقاهت آقای جهانگیری و تحمل زحمات و سختی های آن دوران، همه در نزد خدا محفوظ و مأجور است و دعای خیر حضرت زهرا سلام الله علیها شامل حال شما و فرزندان عزیزتان خواهد بود.

گفتنی است، حجت الاسلام جهانگیری اردیبهشت امسال هنگام عزیمت به محل درس خود در شهر قم توسط راننده خودروی سواری زیر گرفته شد و سپس با ضربات چاقو مورد حمله راننده قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha