جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
اهدای شاخه گل های نرگس به آستان های مقدس اهل بیت(ع) در نجف و کربلا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان و هیأت همراه در شب میلاد امام حسین(ع) و باهدف ابراز ارادت به بارگاه قدسی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، هزاران شاخه گل نرگس مزارع نرگس زارهای بهبهان تقدیم این عتبات مقدس کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در شب میلاد امام حسین(ع) و باهدف ابراز ارادت به بارگاه قدسی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، هزاران شاخه گل نرگس مزارع نرگس زارهای بهبهان تقدیم این عتبات مقدس کردند.

در این مراسم نمادین مقامات عتبات مقدسه و حاج حسین العامری حضور داشتند و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه از این حرکت به عنوان مشارکت ملت ایران و عراق در سرور و شعف جشن‌ اعیاد شعبانیه و ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران به ملت مقاوم عراق تعبیر کرد.

همچنین نماینده مردم عراق در مجلس رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران را همیشه در شادی‌ها سختی‌ها کنار ملت و دولت عراق دانست که به خاطر این همه بزرگی و برادری از آنها به نمایندگی ملت عراق تشکر کرد. اینگونه حرکت‌ها موجب انعکاس این برادری خواهد شد.

یکی دیگر از برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در خوزستان به کشور عراق، حضور در مراسم صبحگاهی خادمان حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) بود که در این مراسم به مناسبت ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) در محضر حضرت امیرالمؤمنین(ع) اشعاری به مناسبت اعیاد شعبانیه خوانده شد. درپایان هیئت همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، گل ها را در بین زائرین توزیع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha