یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جشنواره فرهنگی وفا

حوزه/همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، سومین جشنواره فرهنگی، تربیتی «وفا» با معرفی ۱۰۰ اثر برگزیده و تجلیل از شایستگان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مراسم سومین جشنواره فرهنگی، تربیتی «وفا» با معرفی ۱۰۰ اثر برگزیده و تجلیل از شایستگان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل که امروز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی سیره حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و پاسداشت امامت و مهدویت در اردبیل برگزار شد و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

سلیمی تصریح کرد: تلاش بر این بوده تا سیره معصوما به علاقه‌مندان و وفاداران معرفی شده و ابعاد مختلف زندگی این شخصیت وارسته به جامعه شناسانده شود.

وی گفت: جشنواره در ۲ بخش کودک و بزرگسال و در ۱۸ رشته و در سه بخش فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ اثر ارزشمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از طریق سامانه الکترونیکی بارگذاری و زمینه مشارکت از استان‌های مختلف نیز در این رویداد فراهم شده بود.

سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ اثر برگزیده از سوی هیأت داوران انتخاب و از داوران در حوزه‌های مختلف نیز تجلیل شد.

وی اضافه کرد: برای این جشنواره آثار فاخری در ابعاد هنری، فرهنگی و رسانه‌ای ارسال شده بود و شاعران، نویسندگان، هنرمندان و فعالان اصحاب رسانه آثار خود را در معرض دید گذاشته و داوران برترین‌ها را انتخاب کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ابراز کرد: شخصیت ارزشی حضرت عباس(ع) در تبعیت و پیروی از امامت بوده و در اوج سختی‌های نهضت سیدالشهدا (ع) همواره در کنار امام حسین(ع) توانسته اوج وفا، عشق و ارادتش را نشان دهد.

سلیمی ادامه داد: این جشنواره در سال‌های آینده در ابعادی وسیع‌تر و با تولید و ارسال آثار ارزشمند ادامه خواهد داشت و از هنرمندان، ادبا، شعرا و فعالان رسانه‌ای در تولید آثار فاخر حمایت و تجلیل خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • M.a US ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    از جوایز نقدیش خبری نیست تا به الان