دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: هر نوع پیشرفت در سایه مقاومت و انقلابی‌گری برای کشور حاصل گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه) مازندران، در نشست بصیرتی در جمع اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل، بیان کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) با دو جریان انحرافی دین منهای مردم مانند انجمن حجتیه و مردم منهای دین بود که که مدعی دموکراسی بدون دین و اسلام بودند به مبارزه برخاستند و فرمودند "جمهوری اسلامی" نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، یعنی انقلاب و جمهوری اسلامی در کنار هم هستند.

وی گفت: جمهوری اسلامی آرمان نیست، بلکه ابزاری است که ما را به هدف می‌رساند؛ دو قطبی اصلی در حال حاضر، دوگانگی جریان انقلابی و جریان غیر انقلابی است؛ اگر جریان انقلابی نبود، پیشرفت‌های خیره کننده کشور در عرصه‌های مختلف پزشکی، صنعتی، ماهواره و ... به دست نمی‌آمد؛ هر نوع پیشرفت در سایه مقاومت و انقلابی‌گری برای کشور حاصل گردید.

معافی افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی، در اوج اقتدار و امنیت است و صدور انقلاب در حال شکل‌گیری است، صدور ایدئولوژی انقلاب، انجام شد و مرحله بعدی یعنی صدور تکنولوژی در حال شکل گرفتن است؛ تکنولوژی‌هایی مانند ساخت پهپاد، تونل، سدسازی و .... که همه این پیشرفت‌ها و مقاومت را امام و انقلاب اسلامی به ما آموخت.

وی با اشاره به مسئله انتخابات پیش رو اذعان کرد: هماکنون برای هر کرسی مجلس، ۵۰ نفر در حال رقابت هستند، دموکراسی واقعی، در ایران است، نه در اروپا که حکومت سلطنتی دارد و نه در آمریکا که هیچ کس در این کشور، حق مذاکره ندارد، حتی در دوران پهلوی نیز حکومت قدرت دفاع از خود را نداشت و سرزمین‌های زیادی از کشور ما در دوران پهلوی و قاجار از دست رفت.

معافی گفت: امروز دشمن در صدد آن است که واقعیتها را وارونه جلوه دهد، اما تمام پیشرفتهای ما در سایه تفکر مقاومت به دست آمد و در مقابل، هرآنچه که به دست نیاوردیم به دلیل تفکر لیبرالی بود، اگر جریان سازش بر کشور حکومت می کرد، امروز بر اساس سیاست های راهبردی آن باید در مرزهای خودمان با رژیم کودک کش صهیونیست، داعش و طالبان مبارزه می کردیم، در حالی که هم اکنون خط مقدم ما حیفا و تلاویو است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha