چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
یاسرالاحمد حافظ قرآن اهل کشور سوریه

حوزه/شرکت‌کننده سوریه در مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه همگان باید در مفهوم آیات نورانی قرآن کریم تدبر کنند، گفت: همچنین بهتر اینکه مفاهیم و تعالیم قرآن را در زندگی خود به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، یاسرالاحمد حافظ قرآن اهل کشور سوریه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم از کشور سوریه به کشور ایران سفر کردم؛ ۳۲ ساله هستم و از ۱۵ سالگی فعالیت‌های قرآنی را شروع کردم.

وی در ادامه بیان کرد: در تعدادی از مسابقات بین‌المللی در کشورهای دیگر شرکت کردم و برای دومین بار است که به کشور ایران سفر می‌کنم؛ در سی و سوم دوره مسابقات بین‌المللی به میزبانی ایران نیز شرکت و مقام دوم را کسب کردم.

شرکت‌کننده سوریه در مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به اینکه در مسابقات بین المللی ترکیه نیز مقام سوم را کسب کرده در خصوص میزبانی ایران در این مسابقات یادآور شد: استقبال خیلی خوب است؛ در فرودگاه، هتل و سالن مسابقات بسیار استقبال خوبی را شاهد بودیم، همه چیز برای میزبانی عالی است.

عیاسرالاحمد عنوان کرد: خداوند متعال می فرماید «قرآن کتاب عزیز است» و هر فردی که انس با قرآن و ارتباط با این کتاب داشته باشد نیز عزیز می‌شود؛ این کتاب آسمانی خیلی در زندگی فردی من اثرات مثبتی داشته و هر خیری در زندگی را فقط به واسطه قرآن دیده‌ام.

وی در پایان با اشاره به اینکه همگان باید در مفهوم آیات نورانی قرآن کریم تدبر کنند، توصیه کرد: به مردم توصیه می‌کنم که قرآن را مطالعه و بعد حفظ کنند؛ همچنین بهتر اینکه مفاهیم و تعالیم قرآن را در زندگی خود به کار بگیرند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha