جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان با صدور پیامی موفقیت طلاب شهرستان قروه در المپیاد علمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان با صدور پیامی موفقیت طلاب شهرستان قروه؛ کسب رتبه دوم المپیاد علمی رشته کلام توسط طلبه ابوالفضل رستمی و همچنین کسب رتبه سوم المپیاد علمی رشته تفسیر توسط طلبه یوسف رستمی در این المپیاد را با حوزویان این خطه تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه کردستان در این پیام ضمن تقدیر از روحیه علمی، پژوهشی و تهذیبی طلاب این استان، این موفقیت را نشان از روحیه علمی و تهذیبی طلاب کردستان و در کنار آن دلسوزی و تلاشگر اساتید حوزوی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در این پیام تبریک ابراز امیدواری کرد که موفقیت این دو طلبه تلاشگر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه زمینه ای برای ایجاد روحیه و اعتماد به نفس بیشتر در بین دیگر طلاب مدارس علمیه این استان شود.

گفتنی است که طلاب کردستانی هر ساله در مسابقاتی که برگزاری می شود رتبه های برتر را به خود اختصاص می دهند.

شایان ذکر است از میان ۴ هزار شرکت کننده در مرحله استانی در سطح کشور ، ۲۰۰ نفر به مرحله کشوری راه یافته بودند که از کردستان و حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه موفق به کسب دو مقام در این المپیاد گشتند.

گفتنی است المپیاد علمی در مرحله کشوری به میزبانی شهر مقدس قم برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    چرا خبر اختتامیه و برگزیدگان کشوری رو اعلام نکردید؟ حتی به مدارس هم اعلام نشد. یعنی در حد اطلاع رسانی هم ارزش نداشت براتون؟