یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتظامی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان از آمادگی ۱۰۰ درصدی انتظامی این استان برای برقرای انتخاباتی سالم و ایمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی استان،امروز، در جلسه پنجاه و پنجمین کمیسیون عملیات که با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد،گفت: تدابیر لازم جهت برقراری آرامش و امنیت انتخابات اندیشیده شده است و پلیس لرستان با آمادگی ۱۰۰ درصدی انتخاباتی سالم و ایمن را برگزار خواهد کرد .

وی به امنیت حوزه‌های انتخاباتی اشاره و اظهار داشت: تامین امنیت انتخابات، خط قرمز فراجا و امنیت انتخابات امانتی در دست پلیس است، برهمین اساس با برنامه‌ریزی دقیق و اطلس تهیه‌ شده از اقدامات و تجربیات گذشته و اشراف اطلاعاتی بر شرایط موجود، برنامه ریزی لازم انجام شده و به حول و قوه الهی و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و با همکاری مردم شریف و ولایی لرستان و در کنار سایر دستگاه ها، انتخاباتی همراه با آرامش و امنیت مطلوب برگزار خواهیم کرد .

فرمانده انتظامی لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس استان لرستان، افزود: شهرستان های استان، کلانتری ها و پاسگا های انتظامی به صورت حضوری توجیه و در خصوص امنیت انتخابات دستورات لازم صادر شده است.

سردار الهی با اشاره به اینکه با بررسی مسائل انتظامی حوزه های انتخابیه و تاکید بر این که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری) مدظله العالی)،انتخابات به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: الحمدالله مردم مومن،ولایی و همیشه در صحنه لرستان یک بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب به دنبال ایجاد فتنه انگیزی برای ناامن کردن کشور بوده اند، اما به لطف خداوند متعال و در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا( مدظله العالی)و بیداری مردم همیشه در صحنه، تاکنون نتوانسته اند در این راه به اهداف شوم خود برسند و بعد از این هم نخواهند رسید.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: پیش بینی های لازم در حوزه های مختلف استان لرستان در بحث مسائل امنیتی و انتظامی صورت گرفته و پلیس با همکاری دیگر دستگاه های امنیتی آمادگی کامل برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات را دارد.

سردار الهی با اشاره به اینکه جلسات متعدد با مسئولان اجرائی انتخابات شهرستان های استان برگزار شده است افزود: امنیت یکی از ارکان برگزاری انتخابات در کشور است و مجموعه انتظامی استان از ماه های قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی امن در ۱۱ اسفند ماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوبی در این جهت برخوردار است.

وی در پایان با قدردانی از همه مسئولان و دست اندکاران انتخابات، از آنان خواست با پلیس و دستگاه های امنیتی همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند تا ان شا ء الله در این امتحان بزرگ و حماسه ملی سربلند بیرون بیاییم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha