یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدیان

حوزه/ امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اراده مردم و تحکیم اساس نظام است، گفت: در شرایط زمانی فعلی به لحاظ توطئه و تهدیدهایی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد، حضور مردم در انتخابات مهم‌تر از همیشه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عابدیان، امام جمعه موقت اردبیل، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: انتخابات همیشه برای ما به لحاظ اینکه نظام ما مردم‌سالاری دینی و مبتنی بر دین و آموزه‌های دینی است، مهم بوده و هست.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اراده مردم و تحکیم اساس نظام است، خاطرنشان کرد: در شرایط زمانی فعلی به لحاظ توطئه و تهدیدهایی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد، حضور مردم در انتخابات مهم‌تر از همیشه است.

عابدیان، طوفان‌الاقصی و اتهام‌زنی استکبار علیه ملت ایران را نمونه‌ای از این توطئه‌ها دانست و گفت: دشمنان ملت ایران اگر کمترین زمینه‌ای احساس کنند که اراده ملت همراه با حکومت نیست ممکن است تصمیم‌های خاص بگیرند و درصدد باشند که به کشور و حکومت ما آسیب بزنند.

وی با بیان اینکه رسالت مستقیم خبرگان، منطقه‌ای نیست، افزود: اما به لحاظ مسئولیت غیرمستقیمی که بر گردن نمایندگان خبرگان سنگینی می‌کند و می‌توانند از آن جایگاه، مطالبات منطقه را مطرح کنند و حرف‌های اهالی را به گوش رهبری برسانند، اینجانب قصد کردم در عرصه حضور داشته باشم.

امام جمعه موقت اردبیل، جایگاه مجلس خبرگان رهبری در ساختار سیاسی کشور را بسیار مهم دانست و گفت: مجلس خبرگان از مهم‌ترین ارکان نظام است زیرا رهبر و ولی فقیه، اصلی‌ترین رکن نظام است و شرعی‌ترین جایگاه از آن اوست.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری باید به طور دائم، اوضاع جامعه را رصد کند و بر اساس آن رصد و یافته‌ها، با رهبری در حل معضلات و نقص‌هایی که در جامعه است و در ایجاد زمینه‌های رشد همراهی کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha