پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خمین

حوزه/فرماندار شهرستان خمین گفت: جهاد تبیین صرفا زدن پلاکارد و سخنرانی نیست، بلکه باز کردن گره های ذهنی مردم و روشن کردن نقاط کوری که دشمن ایجاد کرده است می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی شرکت در انتخابات و تعالی کشور امروز با حضور آقای حمید کمانکش فرماندار شهرستان خمین، اساتید، کارکنان، دانش آموختگان و طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران هاجر شهرستان خمین برگزار شد.

آقای کمانکش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ضرورت انتخابات با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با یک موازنه جهانی بهم خورد و استراتژی ثابتی که استکبار جهانی در پیش گرفته برای براندازی نظام ،یک جنگ تمام عیار است.

وی بیان کرد: اگر جنگ اقتصادی به وجود آمده است به معنای این نبوده که جنگ فرهنگی تمام شده، جنگ ترکیبی به معنای اصطلاحی خود به تسخیر گرفتن ذهن مخاطبین و اتفاقاتی که رخ داد.

فرماندار شهرستان خمین افزود: در همه این سالها جبهه استکبار همه تلاشش را کرده و موفقیت هایی هم داشته و سنگرهایی را نیز فتح کرده از جمله تغییر سبک زندگی.

وی تصریح کرد: در تمام این سالها اگر ریزش هایی درسطوح مختلف عوام و خواص هست درکنارآن رویش هایی نیز بوده است که نباید از دید همگان پنهان بماند.

کمانکش اظهار داشت: موقعیت مکانی ملاک نیست و زمینه سازی ظهور و یکپارچه شدن جهان و جبهه هایی که وعده داده شده در حال شکل گیری است.در اقصی نقاط جهان، انقلاب در حال یارگیری ست ؛انقلاب اسلامی نعمتی است که قطعا از آن سوال خواهیم شد نشانه های قوت آن پیداست و جبهه استکبار هم این را می‌داند.

وی با اشاره به روحیه جبهه مقاومت و گذراندن روزهای خیلی سخت جبهه مقاومت ،انصار الله یمن و حماس و...گفت: تلاش دشمن بعد از ناکامی ها، روی انتخابات است و با استفاده از بسیج کردن تمام امکانات برای کم کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات، پایه گذاری جنگ نیابتی در عراق و پاکستان و ...و جنگ اقتصادی منافقین داخلی و قاعده ترکیبی حمله به افکار ضعیف هدف خود یعنی تضعیف مقبولیت انقلاب را دنبال می‌کند.

فرماندار خمین افزود: ۲۲بهمن یک نقطه عطف و پیروزی بود اگر حضور بالا باشد برای دشمن یاس آفرین است. بزرگترین هدیه به جبهه مقاومت همین حضور پرشور۲۲بهمن بود و حضور ۱۱ اسفند مثل آبی بر آتش است حضور پرتعداد مردم با تعداد آرای بالا یعنی سیلی محکم بر دهان دشمن و یاس و نامیدی آن ها و بالاترین امید برای جبهه مقاومت.

وی در پایان این نشست خطاب به طلاب و دانش آموختگان خاطر نشان کرد: جهاد تبیین صرفا زدن پلاکارد و سخنرانی نیست باز کردن گره های ذهنی مردم و روشن کردن نقاط کوری که دشمن ایجاد کرده است.شبهات اعتقادی را حتما عقلی اثبات کنید. کارآمدی نظام را به همه نمی توان ثابت کرد. سن معیار کمال انسان نیست باید تبیین کرد لازمه اش یک چیز است، اگر این مسیر را می‌خواهید جلو بروید باید خودمان با معرفت و اهل تحلیل باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha