چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
انتخابات

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی از مردم ولایی و شهید پرور این استان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،اعظم روانشاد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور در سال ۱۴۰۲ هستند.

این انتخابات فرصتی برای نشان دادن حضور پرشور و مسئولانه ملت شریف ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بدون تردید در صحنه ملی موجب وحدت و همدلی و در صحنه بین‌المللی باعث اقتدار، شادی دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

۱۱ اسفندماه روز تجلی همدلی آحاد ملت است که انتخابات را به عنوان مظهر وفاق ملی و راه اثرگذاری بر سرنوشت کشور از طریق دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می‌دانند و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تاثیر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اصحاب فرهنگ می‌تواند در کنار سایر عموم مردم در جهت اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده حضور تک تک افراد در پای صندوق‌های رای را بر سرنوشت کشور تبیین نماید.

لذا از عموم مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب اشخاص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه زمینه تشکیل مجالسی انقلابی و مسئولیت‌پذیر در جهت تحقق هدف والای "ایران قوی و مقتدر" را فراهم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha