شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روانشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی از برنامه های محوری این اداره است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان چهارشنبه شب در طرح ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان دورود ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

وی بیان داشت: هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و موجب شوند دیگر اقشار نیز در جهش تولید هم‌گرایی خوبی داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در سال جاری مهم‌ترین طرح فرهنگی، طرح شهید آوینی است که با محوریت تقویت حلقه‌های میانی هنرمندان و انجمن‌ها و با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان صورت خواهد گرفت،خاطر نشان کرد:تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی از برنامه های محوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سال جاری است.
روانشاد گفت: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌توانیم شاهد جریان های خوبی در زمینه فرهنگ و هنر در استان باشیم.
وی به برگزاری نخستین جشنواره "سرنانوازان" در محل آبشار بیشه شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: این برنامه ۲۶ فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود به گفت و گو درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی هنری خود با اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha