یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان، گفت: مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت، کشوری است، بنابراین این انتظار وجود دارد تا مسئولان کشوری مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت شهرستان دشتستان را برطرف نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رؤسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان شامگاه دوشنبه با امام جمعه دشتستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام حسن مصلح در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان دشتستان به دلیل وسعت زیاد و همجواری با شهرستان‌های دیگر، نیاز است بیش از این حوزه بهداشت و درمان ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه کمک‌های خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و دولت، به بهداشت و درمان شهرستان ارائه شده است، افزود: خوشبختانه تیم متعهدی در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها عهده‌ دار کار حوزه سلامت شهرستان هستند که با توجه به کارهایی که صورت می‌گیرد، آینده روشنی را برای این حوزه در دشتستان می‌توان متصور شد.

امام جمعه برازجان، با بیان اینکه مشکلات حوزه بیمارستان شهید گنجی برازجان با جدیت مسئولان در حال برطرف شدن است، خاطرنشان کرد: مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت، کشوری است، بنابراین این انتظار وجود دارد تا مسئولان کشوری مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت شهرستان دشتستان را برطرف نمایند.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان شهرستان به صورت شبانه‌روز در حال پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه هستند، اظهار کرد: مردم باید از خدماتی که در همه حوزه‌ها به‌ویژه بهداشت و درمان در حال انجام است، اطلاع پیدا کنند.

حجت الاسلام مصلح ابراز کرد: کارهای فرهنگی باید در همه‌ جا به‌ ویژه در حوزه سلامت اجرا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha