سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پذیرش

حوزه/ مدیر حوزه خواهران استان قزوین گفت: حوزه علمیه خواهران استان قزوین همزمان با حوزه های علمیه خواهران کشور از اول اردیبهشت ماه پذیرش طلاب جدید خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین به همراه معاونین آموزش مدارس امروز در مراسم مسابقات قرآن و احکام دانش آموزان دوره متوسطه اول دختران استان، حضور پیدا کردند و برای جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران با دانش آموزان دیدار و گفت‌گو داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظملو گفت: حوزه علمیه خواهران استان قزوین در دو مقطع سیکل و دیپلم پذیرش دارد که پذیرش از اول اردیبهشت تا پایان تیرماه ادامه دارد و شرط سنی مقطع سیکل تا هجده سال با معدل بالای ۱۵ و مقطع دیپلم با شرط سنی تا ۴۰ سال وقبولی در آزمون می توانند در حوزه حضور پیدا کرده و از دروس آن بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین برای مقطع دیپلم ۲ مدرسه در قزوین، یک مدرسه در آبیک، یک مدرسه در تاکستان و یک مدرسه در بوئین زهرا دارد و برای مقطع سیکل یک مدرسه در قزوین و یک مدرسه در آبیک دارد که علاقه مندان می توانند با دارا بودن شرایط در این مدارس ثبت نام کنند.

وی افزود: خواهران نیز مثل برادران می توانند با دروس و اخلاق حوزوی و اسلام ناب محمدی آشنا شوند و با اخذ مدرک حوزه، علاوه بر تبلیغ دین در ادارات دولتی مثل آموزش و پرورش نیز استخدام شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha