یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1151465
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: عقبه جنگ سخت در تهاجم فرهنگی است که به دنبال تخدیر جامعه و حیا و غیرت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در بیانیه گام دوم امام خامنه ای، انقلاب اسلامی قبل از اینکه انقلابی سیاسی باشد انقلابی فرهنگی معرفی می شود.

وی با استاند به این بیانیه گفت: در بیانیه داریم "انقلاب اسلامی ایران، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد. عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه به گونه‌ای چشم‌گیر افزایش داد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد و این معجزه‌ای دیگر از انقلاب و نظام اسلامی فعال و پیشرو است".

خطیب جمعه خارگ بیان داشت: اگر متخاصمان به انقلاب اسلامی از عبرت های انقلاب درس آموخته بودند دست از دشمنی با مردم ایران برمی داشتند. امداد غیبی و پشتیبانی و نصرت مستمر در عرصه های مختلف از اول انقلاب تا امروز به حضور مردم و ایمان برآمده از معارف دینی آنان وابسته است.

حجت الاسلام کارگر بیان کرد: ملت ایران به نصرت و وعده الهی ایمان دارند و در راه آبادانی دنیا و آخرت، جوانان خود را آماده رویایی با دشمنان تربیت کرده اند.

وی ابراز داشت: شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در سال ۱۳۵۹ برای ما درس ایمان به خدا و نصرت الهی داشت و برای آمریکایی ها درس ذلت و خواری داشت.

امام جمعه خارگ افزود: ما از تجربه اتکاء به خدا استفاده کردیم و آزادگان جهان همراه ما شدند و وعده صادق الهی را در خفت جهان استکبار دیدیم و آنها مردود میدان شدند.

وی به ویژگی های عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: از ویژگی های مهم عملیات وعده صادق همگرایی میدان و دیپلماسی بود، که قدرت، توازن، هماهنگی، هم‌پوشانی، هم‌صدایی و هم‌گامی مردم و نظام را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام کارگر با گرامیداشت تاسیس سپاه ابراز داشت: در سال ۵۸ ابتکار حکیم انقلاب امام خمینی ره با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش انقلابی دو بال برای اوج گرفتن حوزه دفاعی ایجاد کردند که بحمد الله هر دو موفع و به موقع عمل کرده اند. همانگونه که عملیات وعده صادق در جنگ سخت موفق آمیز بود و طرح نور توسط نیروی انتظامی نیز حوزه جنگ نرم نیز همراه با موفقیت هست.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی ابراز داشت: عقبه جنگ سخت در تهاجم فرهنگی است که به دنبال تخدیر جامعه و حیا و غیرت زدایی است. مردم در کنار نیروی انتظامی هستند و ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی صراحت در اجزای قانون حجاب دارد. آن کسانی که غافل هستند با تذکر روشن می شوند و تمکین می کنند اما آن سلبریتی و ورزشکار که عامدانه قانون را رعایت نمی کند باید توسط دستگاه قضایی و دادستانی پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha