یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
توجهی

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام انتصاب حجت الاسلام والمسلمین توجهی به تولیت مدرسه عالی و مسجد شهید مطهری را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

حضور محترم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای توجّهی (زیدعزّه)

سلام علیکم

با احترام، بدین‌وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت «تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر جنابعالی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و همکاران محترم، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزومندم.

مستحضرید که موسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین‌المللی جامعةالزهرا(علیهاالسلام) در سال ۱۳۶۳ به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌باشد و فراگیران علوم اسلامی از بیش از ۸۰ کشور جهان در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.

این موسسه همچون گذشته آماده‌ همکاری با تمامی نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری است تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه بانوان و دختران برداشته شود.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولی‌ّعصر (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعة الزهرا (علیها السلام)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha