پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1151918
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
اراک

حوزه/ فرماندار اراک، حفظ منابع آب های زیرزمینی را یک تکلیف ملی برشمرد که باید در استان مرکزی نیز به آن عنایت ویژه ای شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، امیر هادی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره منابع آب شهرستان اراک که در محل فرمانداری اراک برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مهندس محمد ظهیری در دوران مدیریت اداره منابع آب شهرستان اراک، گفت: در سالیان گذشته زحمات زیادی برای نظارت و بهره برداری مناسب از آب های سطحی و زیرزمینی انجام شده است که این زحمات جای تقدیر دارد و آن چه مهم است این که حفظ منابع آب های زیرزمینی یک تکلیف ملی است.

وی همچنین بر لزوم کنترل و بهره برداری مناسب از آب های سطحی و زیرزمینی تأکید کرد و افزود: امیدوارم در سایه همکاری نیروهای قضایی و انتظامی با شرکت آب منطقه ای مرکزی شاهد بهره برداری مناسب از منابع آبی شهرستان باشیم.

حسین اسدی، سرپرست شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز در ادامه با بیان اینکه تلاش های خوبی برای مدیریت منابع آب شهرستان طی این مدت انجام شده است، گفت: ما از همراهی همیشگی مسئولان این شهرستان و کشاورزان در تعامل با این اداره کمال سپاس را داریم و امیدواریم با مدیریت جدید این اداره نیز نهایت تعامل ادامه داشته باشد.

وی همچنین با تشکر از اقدامات و فعالیت های این اداره، گفت: حفظ منابع آب قطعا لازم است ولی مشارکت مردم نیز اهمیت بسیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha