شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ا

حوزه/فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید حسین زرافشان در بندرعباس ، جایگاه شهداء در بهشت را جایگاهی والا و ارزشمند دانست وگفت: خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha