شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
فلسطین

حوزه/ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران گفت: عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران پاسخی موفق و قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و به نوبه خود موازنه سیاست خارجی جهان را تغییر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با گذشت چندین روز از عملیات موفقیت آمیز وعده صادق در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق این اقدام همچنان در محافل سیاسی و رسانه ای جهان مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان غرب آسیا این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ غرب آسیا است و بسیاری از معادلات جهانی و منطقه ای را تغییر داد.

در همین راستا، شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه به بیان مهمترین تاثیرات عملیات موفقیت آمیز وعده صادق پرداخت.

شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت‌وگو با سرویس بین الملل حوزه با اشاره به اهمیت عملیات موشکی و پهپادی سپاه به مواضعی در اراضی اشغالی اظهار کرد: حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضعی در اراضی اشغالی ، پاسخی موفق و قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود و به نوبه خود موازنه سیاست خارجی جهان را تغییر داد.

وی ادامه داد: موفقیت این عملیات، استراتژی کل جهان را تغییر خواهد داد، زیرا رسانه‌های غربی پیش از این به جهانیان نشان می دادند که رژیم صهیونیستی رژیمی شکست ناپذیر است و آقای دنیا است.

العبادی تاکید کرد: این رسانه‌ها و ابزار الکترونیکی آن‌ها به نظرات مردم خاورمیانه احترام نمی‌گذاشتند و در راستای شعله ور کردن اوضاع داخلی کشورهای اسلامی تلاش می‌کردند، اما اکنون این نگاه تغییر کرده است.

نماینده کتائب سید الشهدا در ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی احیای محافل مردمی و کشورهای حامی خود را آغاز کرده است، اما بر اساس اظهارات رهبران رژیم صهیونیستی، خسارت آن میلیاردها دلار برآورد شده است.

وی با اشاره به ناکامی تجهیزات و گنبد آهنین اسرائیل گفت: این تسلیحات و فناوری‌ها نتوانست با توانمندی‌های ساده جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی مقابله کند.

وی با انتقاد از سیاست دوگانه سازمان ملل در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی و محکومیت یک جانبه ایران گفت: متاسفانه قوانین سازمان ملل تنها شامل خاورمیانه می‌شود و تخلفات و جنایات رژیم صهیونیستی که در فلسطین مرتکب می‌شود را در بر نمی‌گیرد. طبق قوانین بین المللی، رژیم صهیونیستی به یک مرکز دیپلماتیک متعلق به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و این کشور حق دارد از منافع و حامیان خود در سراسر جهان دفاع کند.

نماینده کتائب سید الشهدا در ایران با بیان اینکه عملیات موفقیت آمیز وعده صادق هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست توضیح داد: از آنجا که رژیم صهیونیستی نتوانست بخش کوچکی چون نوار غزه را در فلسطین تصرف کند، چگونه می‌تواند در برابر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران بایستد، و این در حالی است که استراتژی جمهوری اسلامی ایران استراتژی کل جهان را تغییر داد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر هر گروه مقاومت یا دولتی می تواند در هر زمانی که بخواهد به رژیم صهیونیستی حمله کند. از سوی دیگر استراتژی رژیم صهیونیستی ضعیف شده و صرفاً به بیانیه‌های رسانه‌ای تبدیل شده که هیچ ارزشی در واقعیت ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha