چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1153986
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
شهید مطهری

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی به مناسبت روز معلم گفت: اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان در پیامی روز معلم را به معلمان دلسوز و زحمت کس تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است. (مقام معظم رهبری)

دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد علامه مرتضی مطهری است که تأثیری بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

در دنیای امروز مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، که از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

بدون شک توسعه و رشد صحیح منابع انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در یک جامعه است و نقش معلمان به‌عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در رسیدن به این توسعه پایدار انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با همت والای این عزیزان به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن جامعه اسلامی، انسانی و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت به ویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده کنیم.

از درگاه پروردگار متعال برای تمام معلمان و اساتید عزیز و سخت‌کوش لرستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha