پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
طهماسبی

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت :نقش معلمان در مسیر گام دوم انقلاب برای شکوفایی استعدادهای انقلاب بسیار برجسته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در پیامی فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد و هفته عقیدتی سیاسی سپاه را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، شهید مطهری و «روز معلم» است تا ایمان، اخلاص و سخت‌کوشی این استاد بزرگ در تربیت و رشد انسان‌ها، به عنوان سرمشقی برای همه معلمان و اساتید کشور یادآوری شود.

بر اساس اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تربیتِ معلم امری مهم است که زیربنای تحول در مدارس و جامعه به شمار می‌آید.

هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید آموزش و پرورش در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان آن کشور باشد و بدون حضور فعال معلمان توسعه پایدار محقق نمی‌شود.

اکنون که در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم،نقش معلمان برای شکوفایی استعدادهای انقلاب بسیار برجسته، مهم و اثر بخش است، چرا که رسیدن به تمدن نوین اسلامی ترسیم ‌شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میسر نمی‌شود، مگر با تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانانی که دل در گرو سربلندی و پیشرفت کشور و تحقق اهداف انقلاب داشته باشند که این مهم جز با تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت محقق نمی‌شود.

در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم » نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود.

استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری، و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه را به تمام اساتید و معلمان و پاسداران این عرصه که با تفکر بسیجی و رویکرد جهادی در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت داشته و دارند ، تبریک و تهنیت عرض نموده، و توفیق روز افزون آنان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ابراهیم طهماسبی

امام جمعه شهرستان کوهدشت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha