پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1154134
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: شهید مطهری، یک فرد نیست، بلکه یک مکتب و گفتمان است که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک اسوه تمام عیار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه تمام عیار است.

امام جمعه خورموج گفت: شهید مطهری، یک فرد نیست، بلکه یک مکتب و گفتمان است که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک اسوه تمام عیار است.

وی بیان داشت: امامین انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند. مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان
اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه خورموج ابراز داشت: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی معلمان، مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی است که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه معلمان و مربیان عقیدتی نقش هدایتگری و انسان سازی دارند گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در جهت تربیت نیروهای انقلابی وفادار به ارزش‌های انقلاب و ایجاد انگیزه بین این نیروها موفق عمل می کنند.

وی ادامه داد: پاسخ غرورآفرین سپاه و عملیات وعده صادق، کشور را تا سالها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha