دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ درس اخلاق طلاب شهرستان میاندوآب

حوزه/ استاد مدرسه علمیه بناب گفت: آن چه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، فاجعه انسانی و قتل عام است و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و علم و دانش نشان می‌دهد که علم بدون معنویت و الهیات به زیان بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید یوسف جابری بناب امروز در جلسه اخلاق طلاب میاندوآب که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه، اظهار داشت: آن چه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، فاجعه انسانی و قتل عام است و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و علم و دانش نشان می‌دهد که علم بدون معنویت و الهیات به زیان بشر است.

وی ادامه داد: با توجه به ایام شهادت شهید مطهری، لازم است همه طلاب با تفکرات و نوع نگرش این شخصیت به اسلام، جامعه و انقلاب اسلامی آشنا شوند و کتب وی را مطالعه کنند.

استاد مدرسه علمیه بناب گفت: برای این که بتوانیم اسلام را در دنیا تکثیر کنیم، باید شبانه روز تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول تاریخ با شناسایی افراد تاثیر گذار در اسلام و ترور آن‌ها تلاش کردند تا جلوی حرکت موفق اسلامی را بگیرند، اما خدای متعال این شجره طیبه را روز به روز قدرتمندتر می‌کند.

وی به راه‌های توفیق بندگی و دست‌یابی به اخلاص اشاره کرد و گفت: رسیدن به اخلاص و دست یابی به توفیق الهی جز با تلاش میسر نخواهد شد و خدمت به والدین یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به این مسئله است.

وی یادآور شد: اخلاص در عمل یک طلبه موجب می‌شود عامه مردم نیز به اسلام و حوزه علمیه علاقه‌مند شوند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha