دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دیدار رئیس جمهور با آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جمهور بر ضرورت توجه به رفاه مردم و حل مشکلات آنان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل با حضور در بیت آیت الله العظمی نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام ) و آغاز دهه کرامت، از گزارش رئیس‌جمهور و خدمات انجام شده تشکر کردند و با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در باب خدمت به مردم، اظهار داشتند: اینکه شما شبانه روز خدمت می‌کنید و با اخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست، اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

خدمات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید

معظم له پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانستند و افزودند: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستید و با سابقه ای که از شما سراغ دارم میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

رئیسی: ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با ارائه گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت، اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha