یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد صندوق مخصوص ویژه اصحاب هنر و فرهنگ و رسانه نشان از این بود که هنرمندان در همه عرصه‌ها پیشرو هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در محل صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر همانند گذشته گرد هم جمع شده‌اند تا در سرنوشت کشور اثرگذار باشند و اراده خود برای انتخاب نماینده را نشان دهند. وی با بیان اینکه فعالان عرصه فرهنگ و هنر در جامعه یک مرجعیت دارند گفت: مردم نیز هنرمندان را الگو قرار دادند و قطعا این حضور هنرمندان در حضور و مشارکت مردم نقش خواهند داشت و کار ناتمام دور اول انتخابات در ابن دور به اتمام خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم در دور اول انتخابات نیز حماسه آفریدند و حضور باشکوه داشتند ولی آرا به حدنصاب نرسید و به دور دوم کشیده شد. وی افزود: قطعا حضور امروز مردم به عزت و اقتدار کشور کمک زیادی خواهد کرد تا به تبع آن مجلس قوی و ایران قوی داشته باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه اهالی فرهنگ و هنر یک مرجعیت دارند، گفت: اهالی فرهنگ در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی پیشرو هستند و این کار انجام شده در استان برای هنرمندان یک حرکت بسیار خوب است و پیام خوبی هم دارد. وی افزود: هنرمندان امروز نشان دادند در کنار کارهای هنری خود در مسائل مهم کشور نیز پیشرو هستند و قطعا این حضور در بطن جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha