دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: بیش از هفت ماه است که وقایع تلخ و دهشتناکی در هفته‌ها و روزهای اخیر در نوار غزه رخ می‌دهد و ماشین کشتار و نسل کشی صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بیش از هفت ماه است که وقایع تلخ و دهشتناکی در هفته‌ها و روزهای اخیر در نوار غزه رخ می‌دهد، اظهار کرد: ماشین کشتار و نسل کشی صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه مناسک حج امسال فرصتی برای تجمیع دغدغه‌ها و تبدیل آنها به یک جریان کارآمد و تاثیرگذار در مهار دشمنان انسانیت عدالت و آزادی خواهد بود، تصریح کرد: دشمن از حج برائت بیمناک است چون موجب آگاهی بیشتر و مسئولیت پذیری مسلمانان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حج امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، افزود: امسال میلیون‌ها زائر در حالی راهی سرزمین وحی می‌شوند که نقاب تزویر و ریا از چهره رسانه‌ها و ابزار تبلیغاتی رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکایی فرو افتاده و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای غربی بدون نقاب آشکار شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه روابط تهران و اربیل به دنبال حوادث یک سال اخیر با تنش‌های سیاسی امنیتی محسوسی مواجه بوده و سفر بارزانی رئیس اقلیم کردستان به تهران نشان دهنده اراده دو طرف به منظور تقویت روابط دوجانبه بوده است، ادامه داد: این اراده می‌تواند چشم‌انداز نوینی برای گسترش همکاری فی‌مابین از جمله اجرای کامل توافق امنیتی ایران و عراق و اخراج گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب از اقلیم کردستان عراق و مبارزه موثر با تحرکات تروریستی گروهک‌ها و مقابله با تحرکات ضد ایرانی صهیونیستی، توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری ترسیم کند.

امام جمعه ماهنشان با اعلام حمایت از اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی افزود: انتظار ما برخورد بدون هیچ اغماضی با قانون‌شکنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha