شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
1.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی ولی عصر(عج) گرمی گفت: خواهران طلبه به عنوان مبلغان اسلام بایستی ارزش‌ها و مبانی فکری حضرت معصومه(س) را به زنان جوامع اسلامی تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، رباب شهبازی در نشستی که به مناسبت دهه کرامت با حضور دانش‌آموزان دختر در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی برگزار شد، ارزش و جایگاه دختر در اسلام را بی‌بدیل معرفی کرد و گفت: هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام به دختر ارزش نداده است، تمام کشورهایی که ادعای متمدن بودن و حمایت از زن را دارند نگاهشان به زن و دختر تنها به عنوان کالا برای مطامع شخصی خود می‌باشد.

وی به مقام والای حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: خصوصیات اخلاقی آن حضرت، ایشان را زبان زد خاص و عام کرده بود به‌طوری که ائمه معصومین(ع) از این بانو با جلالت و تکریم یاد کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران گرمی ائمه معصومین(ع) را سرچشمه علم دانست و بیان کرد: حضرت معصومه(س) به علوم اسلام و آل محمد(ص) آگاهی داشت و از جمله روایت‌کنندگان حدیث بود.

شهبازی ادامه داد: حضرت معصومه(س) با انگیزه سیاسی از مدینه به سوی مشهد مقدس حرکت کرد تا با ولایت‌مداری خود به جهانیان اعلام کند که اطاعت از ولایت در همه حال الزامی بوده و سعادتمندی را در پی دارد.

مدرس حوزه تصریح کرد: طلاب خواهر به عنوان پرچم‌داران و مبلغان اسلام باید ارزش‌ها و مبانی فکری حضرت معصومه(س) را به دختران و زنان جامعه معرفی کنند.

مبانی فکری حضرت معصومه(س) به زنان جامعه تبیین شود

مبانی فکری حضرت معصومه(س) به زنان جامعه تبیین شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha