یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1157525
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
امام جمعه آبپخش

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: ناکارآمدی دولت هدف دشمن است که مردم ما را ناامید کند، باید هوشیار باشیم چرا که هدف آنها زیر سؤال بردن نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی، امام جمعه آبپخش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، اظهار داشت: امروز همه با دقت به بحث جمعیت ایران توجه کنیم، جمعیت مورد نیاز برای رشد و تعالی جامعه در عرصه های مختلف اولویت اول مردم و دولتمردان باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ۱۱ سال قبل یعنی سال ۱۳۹۲ در دیدار اعضای شورای انقلاب فرهنگی، یکی از خطرات که تن انسان می‌لرزد مسئله جمعیت است، ۱۸ هزار نفر جمعیت نوزادان متولد شده نسبت به سال قبل کمتر است و باید توجه ویژه به این نکته شود و این خطر وجود دارد که در آینده نچندان دور کشور صاحب جمعیت فرسوده باشد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، گفت: اگر به دنبال اقتصاد مقاومتی هستیم، لازمه اقتصاد مقاومتی بحث بهره وری است و نکته دیگر الگوی مصرف است و باید باور داشته باشیم در خیلی از مصارفی که داریم بالاتر از مصرف جهانی است چون مصرف بهینه ای نداریم یعنی الگوی مصرف را رعایت نکرده ایم و یعنی اسراف کردن و بی توجهی به سرمایه ای که در اختیار داریم است.

امام جمعه آبپخش ابراز داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که خداوند امداد غیبی را رسانید و خرمشهر فتح شد، یاد و خاطره شهدای این عملیات گرامی می داریم. آنجا جبهه نظامی در مقابل ما بود و امروز در جنگ شناختی دشمن هستیم و از این جنگ ترکیبی است و هدف دشمن اعتماد زدایی بین مسئولین و مردم است.

حجت الاسلام رضایی افزود: ناکارآمدی دولت هدف دشمن است که مردم ما را ناامید کند، باید هوشیار باشیم چراکه هدف آنها زیر سوال بردن نظام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha