یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حضور سردار رمضان شریف در اردبیل

حوزه/ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تنبیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار رمضان شریف طی سخنانی در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران در سایه هدایت ولی فقیه به کانون اخبار مهم دنیا تبدیل شده است، گفت اغراق نیست اگر بگویم جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال اخیر یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا بوده و این به خاطر عظمت انقلاب اسلامی و راه امام و شهداست.

وی ادامه داد: با وجود توطئه های استکبار در عرصه های گوناگون، به لطف الهی انقلاب اسلامی ۴۵ سال را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنان پیشرو و الهام بخش مردم دنیاست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این موفقیت‌ها را مرهون فرهنگ قرآن کریم و تعالیم پیامبر اعظم؛ هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی، تیزهوشی و صبر و مقاومت ملت ایران هستیم و به دلیل این سه ضلع است که انقلاب همچنان توفنده به پیش می‌رود.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق خاطرنشان کرد: امروز چشمه دیگری از این عظمت و ابهت انقلاب اسلامی و درایت و شجاعت رهبری معظم را همه دنیا در جریان فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی دیدند.

شریف افزود: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

وی همچنین گفت: همه افرادی که در ۷۴ سال گذشته از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند، اخیراً نیز در عرصه نظامی، اطلاعاتی، تبلیغات و رسانه به کمکش آمدند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: اراده الهی به نحوی رقم خورد که این تصمیم منحصر به فرد و تاریخی رهبر معظم انقلاب، تنبیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق در منظر همه دوربین‌ها و افکار دنیا به صورت علنی اجرا شد و یک بار دیگر عظمت و شکوه را به کشور عزیزمان بازگرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha