یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام آذرافروز

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از اجرای پویش اهدای خون – اهدای زندگی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز خبر داد.

حجت الاسلام آذرافروز معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: با توجه به همزمانی میلاد امام رضا(ع) و روز اهدای عضو و همچنین کمبود خون در بانک خون کشور، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان با هماهنگی و همکاری اداره کل انتقال خون استان خوزستان، اقدام به اجرای پویش "اهدای خون – اهدای زندگی" در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز نمود.

وی افزود: استقبال بسیار بالایی از اجرای این پویش چند ساعته (از ۸:۳۰صبح الی ۱۳) از سوی طلاب، روحانیون، اساتید و معاونین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خوزستان صورت گرفت و حاضرین با ذوق و شوق در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز حضور پیدا کردند، به‌طوری که دوستان حاضر از سوی اداره کل انتقال خون استان از این شور، نشاط و استقبال بالای طلاب و روحانیون تعجب کردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: جا دارد از زحمات پرسنل اداره کل انتقال خون استان خوزستان علی الخصوص فیضی سرپرست این اداره کل و همچنین مجموعه روابط عمومی این اداره کل که این ارتباط فی ما بین را برقرار کردند، تقدیر و تشکر کنم.

وی یادآور شد: همچنین جا دارد از زحمات و همکاری مدیریت، کادر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز که مقدمات اجرای این طرح را مهیا کردند نیز تقدیر و تشکر کنم.

حجت الاسلام آذرافروز خاطرنشان کرد: با استقبال و ظرفیتی که از طلاب و روحانیون خوزستان مشاهده شد، امکان دارد این پویش به صورت فصلی یا هر دو فصل یکبار در مدارس علمیه استان اجرا گردد.

وی بیان کرد: هر کدام از مدارس علمیه استان که آمادگی اجرای این پویش را دارند می‌توانند به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان اطلاع دهند تا از طریق هماهنگی با اداره کل انتقال خون، بتوانیم این پویش را در مدرسه علمیه آنها اجرا کنیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم همانطور که طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان در عرصه‌های مختلف علمی، اخلاقی، اجتماعی، تبلیغی و جهادی حضور فعال دارند، در این امر خداپسندانه نیز با قدرت و جدیت پیش قدم شده و با این حرکت خداپسندانه به کسانی که نیازمند خون و یا فرآورده‌های خونی هستند کمک کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha