چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
علی نیکزاد

حوزه/ نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور فقید کشورمان، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، علی نیکزاد ثمرین نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت خادم‌الرّضا(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان طی حادثه سقوط بالگرد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار و مردمی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد، ایران اسلامی را عزادار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین شهادت امام جمعه محبوب و مردمی تبریز حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر عبداللهیان و استاندار ساعی آذربایجان شرقی و سایر همراهان بر غم ملت قهرمان و ولایتمدار ایران افزود.

این حادثه‌ی تلخ و ناگوار را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگ ایران اسلامی، هیئت دولت و خانواده محترم شهدا و کلیه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه ناگوار علو درجات آرزومندم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha