چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ مراسم شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در خارگ

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت و تهنیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

همزمان با سالروز ولادت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع)، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خادم الرضا و خادم ملت ایران به همراه عالم عالیقدر و مردمی آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار جوان و انقلابی آذربایجان شرقی در راه خدمت به ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران به کاروان شهدای این امت، امام راحل (ره) و جمع همرزمان و دوستان شهید خود پیوستند.

بدینوسیله شهادت این مردان بی ادعای عرصه خدمت، جهاد و راه انقلاب را به محضر ولی عصر (عج)، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و عزیز ایران تسلیت و تهنیت عرض کرده و برای روح بلند این شهدای عزیز علو درجات و غفران الهی را مسئلت می نماییم.

بدون شک با رهبری و هدایت امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و بصیرت مردم ولایی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران شهادت این مردان بزرگ نه تنها خللی در حرکت کشور در مسیر اسلام و انقلاب نخواهد بود بلکه به اذن و مدد الهی زمینه ساز تقویت این جریان و طی طریق قدرتمندتر ملت و کشور عزیزمان به سمت قله های تمدنی و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha