جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
شهدای خدمت

حوزه/ شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه حقیقتاً برای همه داغی تألم‌برانگیز و جانکاه است؛ ایشان به معنای واقعی کلمه انسان هایی متعبّد و کارگزارانی خدوم در مهم‌ترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

(در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند)

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت‌ رئیس‌جمهور مردمی، جهادی و محبوب و ولایی، خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهادت آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر «امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، دکتر «رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی، سردار «موسوی» رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ خلبان «مصطفوی»، سرهنگ خلبان «دریانوش» و سرگرد فنی «بهروز قدیمی» را در جریان این سانحه هوایی، این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان روحی و ارواحنا له‌الفدا، و نائب عزیزش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مقام معظم رهبری و همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می نمایم. حقیقتاً برای همه این داغ تألم‌ برانگیز و جانکاه است. امید است سیره این جمع عزیز که شهدای والامقام و الگوی اخلاقی، اخلاص، کار و تلاش، در راه خدمت با تمام توان بودند از درگاه پروردگار متعال آرزوی علوّ درجات را برای همه آنان مسئلت می‌کنیم.

ایشان به معنای واقعی کلمه انسان هایی متعبّد و کارگزارانی خدوم در مهم‌ترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی بودند. سالیان متمادیِ پس از انقلاب همواره در سنگرهای مختلف، خدمت کردند و لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به کشور، مردم و محرومین عالم فروگذار نکردند. انشاءالله با الگو گیری از راه نورانی ایشان تحت فرمان ولی فقیه زمان راهشان پر رهرو خواهد بود. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

سید زین العابدین میرفاطمی

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha