یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح یزدی، در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همرانشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مصباح یزدی، در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همرانشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علی إبراهیم کذلک نجزی المحسنین إنه من عبادنا المؤمنین

إنا لله و إنا إلیه راجعون

سید مجاهد و خدوم، ولایت مدار سخت کوش، بزرگ مرد متواضع، محبوب و مردمی، حاضر در سنگرهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، خادم الرضا، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سرانجام در حین خدمت به مردم و نظام اسلامی در سالروز ولادت مولا و مقتدایش حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء شهادت گونه دامان خود از عالم خاکی برچید و بسوی معبود پر کشید.

بدون شک آن عزیز سفر کرده پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه خود را با عنایت امام رئوف دریافت خواهد کرد. اما فقدان این مرد بزرگ مایه تأثر و تأسف عمیق و خسارت عظیم برای نظام اسلامی است و آنچه بیشتر مایه تأسف است مظلومیت ایشان حتی در میان برخی مدعیان و قدرناشناسی و کفران این نعمت الهی از سوی برخی خواص است. قطعا همانگونه که حکمت الهی دست ما را از این نعمت بزرگ کوتاه کرد، فضل بی حسابش آینده اسلام و نظام را بیمه و حرکت آن را بسوی قله ظهور پرشتابتر خواهد کرد.

از خدای متعال حشر ایشان و همراهان شهیدش را با اولیای الهی، خصوصا امام رئوف و بقای سایه پربرکت مقام عظمای ولایت را بر سر همه مستضعفان جهان خواستاریم و امیدواریم هرچه زودتر با ظهور منجی عالم بشریت عجل الله تعالی فرجه الشریف آلام بشریت تسلی یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha