یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1158612
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
مراسم شهادت آیت الله رییسی

حوزه/ امام جمعه دیر با بیان اینکه رییس جمهور شهید ما با خدا معامله کرد، گفت: ایشان چهره‌ای مقاوم، مجاهد، خستگی ناپذیر و مخلص و در یک جمله خادم جمهور بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیر عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و هیات همراه وی در مصلای شهدای محراب دیر، اظهار داشت: تقدیر الهی این گونه بود که این عالم مجاهد و شخصیتی که خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب و مردم کرده بود، در مسیر خدمت به مردم جانش را از دست بدهد و به درجه رفیع شهادت برسد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه رییس جمهور شهید ما با خدا معامله کرد، افزود: ایشان چهره‌ای مقاوم، مجاهد، خستگی ناپذیر و مخلص و در یک جمله خادم جمهور بود.

وی با اعلام اینکه رییس جمهور هم خادم ملت و هم خادم انقلاب و سرباز ولایت بود، گفت: او به آرزوی خودش که فیض عظمای شهادت و همجواری با کسانی که دوستشان می داشت همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رسید که در شورای امنیت عکس او را در سر دست گرفت.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: گرچه غمی بزرگ بر جان ها و دلها نشسته است اما خداوند سایه رهبر فرزانه انقلاب را بر سر ما مستدام بدارد.

وی ادامه داد: این ضایعه بزرگ را خدمت امام زمان (عج) برای از دست دادن فرزند و شاگرد و سربازی این چنین و همچنین رهبر فرزانه انقلاب و مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: اگرچه از دست دادن چنین شخصیت هایی ضایعه ای بزرگ است، اما این انقلاب که تا به امروز در اختیار ماست حوادث این چنین زیاد پشت سر گذاشته است که شهادت شهدای حزب جمهوری و شهید مظلوم آیت الله بهشتی، شهید رجایی و باهنر، شهدای بزرگ محراب، شهدای دفاع مقدس و سیدالشهدای مقاومت سردار شهید سلیمانی از این نمونه است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب بیان کرد: با حضور مردم در صحنه هیچ خللی در کار کشور به جود نخواهد آمد و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کار جهادی و انقلابی و خدمت به مردم تداوم پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم هوشیاری انقلابی خود را حفظ کنند، ابراز کرد: دشمن سعی می کند در داخل با جوسازی ها و پخش شایعات صفوف بهم فشرده ملت ما را به هم ریزد و با ایجاد تشکیک و تردید در ذهن مردم سعی می کند مسایلی بوجود آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha