یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و تیم همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و تیم همراه پیام تسلیتی صادر کرد که متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با دلی آکنده از حزن و اندوه، خبر شهادت یکی از چهره‌های برجسته و متعهد نظام اسلامی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را دریافت کردیم. ایشان که همواره در مسیر خدمت به مردم و انجام وظیفه قدم برمی‌داشتند، در مناصب مختلف، تنها به فکر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بودند. به عنوان رئیس جمهوری، خدمت به دین و دینداران و آحاد مردم ایران و حمایت از مظلوم و تقویت جبهه مقاومت را دغدغه‌ی خود می‌دانستند و اطاعت از ولایت فقیه را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده بودند. ایشان، در ایام ولادت با سعادت امام رضا (علیه‌السلام)، در حالی که در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم بودند، به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمدند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای اردبیل، ضایعه‌ی فقدان ایشان و همراهان باوفایشان، از جمله حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده‌ی ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه و جناب دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی را به محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبری عزیز و معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و شهادت آن بزرگواران را تبریک می‌گوییم. از خداوند متعال، حشر ارواح پاک آن عزیزان را با اولیاء الله مسئلت می نماییم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان اردبیل

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha