جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 1158646
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
ستار هدایت خواه

حوزه / مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید رئیسی، دست پروده آیت الله شهید بهشتی بود و از شخصیت‌هایی بود که روحیات و منش شهید بهشتی در عرصه خدمت، مبارزه با فساد و ارتباط با مردم را عملی کرد و باید گفت شاگرد شایسته و راستین شهید بهشتی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ستار هدایت خواه مسئول آستان قدس رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم بزرگداشت مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شهید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: اخلاص، صداقت، مردم دار بودن و در عین حال داشتن انگیزه الهی برای خدمت به محرومان در همه عرصه‌ها و مسئولیت‌های خطیر، از ویژگی‌های بارز و عامل محبوبیت و محجوبیت حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی بود.

هدایت‌خواه افزود: شهید رئیسی، دست پروده آیت الله شهید بهشتی بود و از شخصیت‌هایی بود که روحیات و منش شهید بهشتی در عرصه خدمت، مبارزه با فساد و ارتباط با مردم را عملی کرد و باید گفت شاگرد شایسته و راستین شهید بهشتی بود.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی در عرصه ولایت مداری، با امامین انقلاب نسبت مراد و مریدی داشت و همه تلاشش این بود که معنویات مقام معظم رهبری را محقق کند.

مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد، تأکید کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی دلسوز مردم و در میان مردم بود و برای رفع مشکلات مردم نه تنها در دوران ریاست جمهوری، بلکه رئیس قوه قضائیه نیز بسیار وقت می‌گذاشت.

وی گفت: در تولیت آستان قدس رضوی مبدع و مبتکر جریان خادم یاری رضوی بودند، شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی می گفت باید مفهوم خدمت، خادم و مخدوم را در رابطه با امام رضا توسعه دهیم.

هدایت خواه بیان کرد: شهید رئیسی معتقد بود، زائر کسی نیست که فقط در حرم به زائران امام رضا خدمت برساند، هر کسی می تواند در هر جایی از دنیا به نام امام رضا و برای امام رضابه مردم خدمت کند.

مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اولین بار بهره مندی مردم از برکات مادی و معنوی حرم امام رضا و آستان قدس رضوی در دوره ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین شهید رئیسی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha