یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شهید جمهور

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: در طول دوران ریاست جمهوری چنانچه بر همگان مکشوف است از هیچ خدمتی در جهت رشد و پیشرفت کشور خصوصاً در مناطق محروم دریغ نکرده و همین امر فقدان ایشان را بیش از هر چیزی سخت و دشوار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ»

شهادت آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور، خادم الرضا (ع) و خدمت‌گذار مخلص مردم ایران و همراهانش که در حین خدمت‌رسانی به مناطق محروم و صعب‌العبور طی سانحه‌ سقوط بالگرد رخ داد، ضایعه‌ای است که قلب آحاد جامعه و دلسوزان این نظام و میهن را به درد آورد.

شهادت آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و برادر ارجمند جناب آقای امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه که به همراه رئیس‌جمهور خدوم کشورمان دچار سانحه شدند، ضایعه‌ دیگری بود که بر حجم و شدت حزن این واقعه افزود.

مرحوم آیت‌الله رئیسی که مفتخر به خادمی امام رضا علیه‌السلام و ملت شریف ایران بودند در طول دوران ریاست جمهوری چنانچه بر همگان مکشوف است از هیچ خدمتی در جهت رشد و پیشرفت کشور خصوصاً در مناطق محروم دریغ نکرده و همین امر فقدان ایشان را بیش از هر چیزی سخت و دشوار می‌کند.

این‌جانب شهادت ایشان و همراهانشان را به محضر مقام معظم رهبری و همه مردم ایران و خانواده محترمشان تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید و همراهان خدومش، آیت‌الله آل هاشم، دکتر حسین امیر عبداللهیان و سایر همراهان، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علیرضا حدائق
مسئول مدرسه منصوریه
31 اردیبهشت 1403

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha