دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم را به مردم آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم را به مردم آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده رهبر معظم انقلاب در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه مردم شریف تبریز که همراه با رئیس جمهور محبوب آیت الله شهید رئیسی در حال خدمت به مردم بودند، نه تنها دل‌های مردم این استان که ملت ایران را داغدار کرد.

ایشان در منصب امامت جمعه فعالیت‌های فراوان و خدمات ارزشمندی را به مردم مومن و انقلابی استان آذربایجان شرقی تقدیم نمودند و فقدان این عالم بزرگوار قطعاً بسیار سخت و جانکاه می‌باشد.

در تمامی جلسات خصوصی و عمومی و در دیدار با مسئولان کشوری ایشان تنها به فکر حل مشکلات مردم بود و لذا مردم ایران اسلامی به‌خصوص آذربایجان شرقی خدمات و روحیه مردمی داری این عالم شهید را فراموش نخواهند کرد و تا همیشه در تاریخ پر افتخار این خطه، نام آیت الله آل هاشم(ره) خواهد درخشید.

اینجانب این مصیبت را به خانواده و بازماندگان ایشان و نیز به جامعه روحانیت آذربایجان شرقی و عموم مردم مومن و ولایتمدار این خطه تسلیت عرض می‌کنم و برای خاندان گرامی آیت الله آل هاشم، علی الخصوص پدر بزرگوار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ایشان، رئیس جمهور محبوب آیت الله شهید رئیسی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان این حادثه که به شهادت رسیدند، رحمت الهی را مسألت می‌کنم.

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha