چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
بهرام عین اللهی

حوزه/ وزیر بهداشت، گفت: مکتب رئیسی، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیستم، کمک به محرومان، عدالت خواهی، حزب اللهی عمل کردن و خستگی ناپذیری توأم با خردمندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، بهرام عین اللهی در نشست غیرحضوری روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ستاد وزارت بهداشت، اظهار داشت: قله و مدال افتخار مسئولان دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، خدمتگزاری در دولت مردمی است و برای ادامه راه شهید جمهور باید خدا را شاکر باشیم که در سنگر یک شهید، خدمت کرده‌ایم.

وزیر بهداشت، در توصیف شخصیت شهید رئیسی، گفت: حادثه غیرمنتظره، الماس و گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت، شهدا توانسته‌اند به قله رفیع مجاهدت و ارزش‌های انسانی برسند و تأسف بر ما که از فیض وجود شهدا، محروم شدیم.

عین اللهی یادآور شد: هر دولت مزین به نام رئیس آن دولت است و انتظار مردم هم از آن دولت بر اساس نام رئیس دولت بود و ما افتخار می‌کنیم مزین به نام حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و اعضای دولت هستیم.

وی با بیان اینکه دولت مردمی با نام حجت الاسلام والمسلمین رییسی عجین شده است، گفت: شهید رئیسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، بنابراین ما پیرو مکتب رییسی و گفتمانی هستیم که رئیس جمهور ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: این مکتب، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیستم، کمک به محرومان، عدالت خواهی، حزب اللهی عمل کردن و خستگی ناپذیری توأم با خردمندی است.

عین اللهی، از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید را دوری از حاشیه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: تهاجم بی‌رحمانه‌ای در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی علیه رئیس جمهور و دولت مردمی وجود داشت، اما شهید رئیسی در آخرین جلسه هیئت دولت گفت که با خدا عهدی بسته که در حل مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف در بین مردم، پیرو ولایت باشد.

وزیر بهداشت، از شهید امیرعبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و گفت: این افتخار را داشتم که سه سال در کنار شهید امیرعبداللهیان بودم، وزیری جهادی که بارها گفته بودم هم نگران سلامتی و هم قدردان شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان هستم، به قول شهید سلیمانی، کسی شهید می‌شود که شهید زندگی کند و وزیر امور خارجه هم مصداق این عبارت بود.

عین اللهی همچنین با اشاره به چهره مردمی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بین مردم ایران و تبریز، خاطرنشان کرد: امام جمعه تبریز یکی از موفق‌ترین ائمه جمعه کشور بود و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بالاترین رأی را به دست آورد، اگر کسی آیت الله آل هاشم را نمی‌شناخت باتوجه به تواضع شان اصلا تصور نمی‌کرد که ایشان امام جمعه باشد، ساده زیستی، مردمی بودن و پیگیری مشکلات مردم از مهمترین ویژگی‌های شهید آل هاشم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha