جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت شهید جمهور عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در همه میدان ها عالمانه، حکیمانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر حضور داشت و خداوند هم پاداش بزرگ شهادت را نصیب او کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در اجتماع مردمی عزاداران حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری و ملت به شهید رئیسی اعتماد کردند و شهید جمهور در همه میدان ها عالمانه، حکیمانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر حضور داشت و خداوند هم پاداش بزرگ شهادت را نصیب او کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین افزود: انسان های بزرگ در راه خداوند به درستی قدم می گذارند آنقدر ارزشمند می شوند و خداوند جان آنان را می خرد، خداوند جان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را خرید.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی در همه لحظات خادم اسلام و قرآن بود و انسانی بود که هیچوقت ننشست و شبانه روز تلاش می کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در دوران ریاست جمهوری ۲ بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، همه مناطق را گشت زد و بالگرد او بر فراز این استان پر می کشید و بوی عطر رئیس جمهور را می داد.

وی ادامه داد: امروز باید بگوییم متاسفانه بالگرد او دیگر برنگشت، نذر ها و دعاها کردیم اما بالگرد او برنگشت. امروز نه تنها ایران بلکه همه دنیا عزادار شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: بسیاری از کشورهای اسلامی عزادار شده اند و عزای عمومی اعلام کرده اند.برای خیلی از دشمنان جای تعجب داشت که چگونه این مسئله جهانی شده است.

وی تاکید کرد: این شهید بزرگ، مخلص بود و ریا کار نبود و بزرگ منشانه رفتار می کرد.اخلاق و جذبه ای در سفر به این استان داشت. می گفت بگذارید مردم حرف هایشان را بزنند.نهیب می زد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بالگرد که از بهمئی برای افتتاح جاده ملی پاتاوه به دهدشت برگشتیم مشغول به نماز بود.

سید ابراهیم رئیسی، عالم مجاهد و سیدالشهدای خدمت و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha